מסגרות מוארות למשרדי תיווך

מסגרות מוארות למשרדי תיווך וחלונות ראווה – רואים את המוצר שלכם מרחוק

יש לכם משרד תיווך / חנות תכשיטים או חנות עם היצע מדהים? החנות שלכם שינתה צורה ומותגה מחדש בקו צעיר ואופנתי? זו ההזדמנות שלכם לספר על כך ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, אף אחד לא יוכל לעשות זאת במקומכם. יצירת הקשר הראשונית עם אותם הלקוחות ותחילתו של תהליך המכירה, מתחילה במעבר שלהם ליד חלון הראווה של החנות. ב- iCatch מציעים לכם להבליט את העסק שלכם בין שלל המתחרים, באמצעות מסגרות מוארות למשרדי תיווך, המעבירות את המסר הייחודי שלכם בצורה מקורית ואפקטיבית. השילוט מתאפיין באריכות ימים ובעמידות גבוהה, ומאפשר לכם להחליף את מודעות הפרסום לעיתים קרובות. מעבר לכך, המסגרות המוארות מבוססות על טכנולוגית הלד ומוארות באופן עוצמתי ובולט לעומת המתחרים גם בשעות הלילה.

מבצעים מתחילים ומסתיימים- המסגרת לעולם נשארת!

החזית של החנות שלכם מציגה לעין כל את כל המוצרים והשירותים שנמצאים בפנים, ולכן מומלץ להשקיע בחלון הראווה על מנת לספק ללקוחות הפוטנציאליים גירוי שימשוך אותם להכנס פנימה. אם חנותכם ממוקמת באזור ראשי או בקניון הומה מתחרים המציע מוצרים או שירותים דומים לשלכם, מומלץ להעזר במסגרות המוארות בכל פעם שאתם מעוניינים להודיע ללקוחות על מבצע חדש או הצעה שלא כדאי להם לפספס.

אין חשש שהשילוט יפריע למקם את החפצים האחרים בתצוגה היכן שתרצו או שייפול לפתע. המסגרות המוארות נצמדות בקלות לכל חלון ראווה, והן עמידות במיוחד לאורך שנים. כך, בכל פעם שתהיו מעוניינים לבשר ללקוחות על מבצע חדש או הזדמנות חד פעמית שלא כדאי להם לפספס, תוכלו להדביק מדבקה מתאימה, ומשם דרכם של הלקוחות לתוך החנות תהיה קצרה ומהירה. צוות iCatch מציע לכם להתחיל כבר היום לעצב ולמתג את החנות שלכם מחדש באמצעות אמצעי תצוגה בולטים ואטרקטיביים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על הפתרונות שלנו? צרו עמנו קשר עוד היום.