מתקני פופאפ לתערוכות ואירועים

חברת iCatch מציעה מגוון רחב של מתקני פופ אפ לתערוכות ואירועים, באיכות הדפוס הגבוהה ביותר ובאפשרויות שונות של תצוגה וגדלים.

עיצוב מושלם לכל אירוע

נראות ונוכחות הינם אחד הפרמטרים החשובים ביותר בכל כנס מקצועי, תערוכה, ימי עיון או אירועים מסחריים בהם חברות מעוניינות ליצור שיווק אפקטיבי. באמצעות מתקני פופאפ מתקדמים, אנחנו יכולים להנכיח את הביתן שלנו, ליצור עניין ולמשוך את הלקוחות הפוטנציאליים אלינו. כל חברה עסקית ומסחרית יודעת היום, כי התחרות על ליבו של הלקוח הינה גדולה, ועל כן, חשוב מאוד להציג את החברה בצורה המקצועית והמרשימה ביותר, וזאת ניתן להשיג על ידי הצבה של מתקני תצוגה מדגמי פופאפ, המאפשרים את אופן ההנכחה החזק והאפקטיבי ביותר.

סוגי מתקני פופאפ

ב iCatchתוכלו למצוא את המגוון הגדול ביותר של מתקני פופאפ, המתאימים לכל סוג של אירוע מסחרי או עסקי.

·         מתקני פופאפ מגנטי לתערוכות ואירועים

·         מתקני פופאפ מבדים אלסטיים

·         מתקני פופאפ פנורמיים

·         מתקני פופאפ עם ויטרינה או מדפים

·         דלפקי פופאפ

כל מתקני הפופאפ המיוצרים על ידי iCatchמאפשרים פירוק והרכבה נוחים, כך שתוכלו להשתמש במוצר שוב ושוב באירועים ובכנסים הבאים, ואף לעשות בהם שימוש באירועים מעבר לים, בצורה קלה ונוחה.

התאמה אישית וליווי מקצועי

צוות  iCatch  עומד לרשות לקוחותיו הן בהיבט של ייעוץ והן בהיבט של עיצוב. הניסיון הרב שצברה חברת iCatch מאפשרים לה לייעץ לכם לגבי הבחירה הטובה והנכונה ביותר של מתקני תצוגה לאירועים ותערוכות שונות. כמו כן, המחלקה הגרפית של  iCatch  מלווה את לקוחותיה כבר משלב התכנון של המתקדן, העיצוב ומגוון הדוגמאות. כמובן, שאיכות הדפוס ב iCatch מדברת בעד עצמה. העבודה מתבצעת באמצעי הדפוס המתקדמים ביותר הקיימים היום, וכך, תוכלו ליהנות ממוצר מוגמר ברמת האיכות הטובה ביותר.

iCatch  מזמינה אתכם ליהנות מהדפוס של המחר, מאפשרויות רבות ומגוונות של מתקני תצוגה מתקדמים ביותר, לכל סוג של אירוע או תערוכה. צוות iCatch  ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם בבניית מוצר השיווק הטוב והאיכותי ביותר.