איך תקדמו את התערוכה שלכם?

בכל שנה ישנן מאות תערוכות המזמינות שלל מציגים להתגאות במוצרים ושירותים חדשניים, כמו גם אורחים עסקיים שונים בעלי זיקה לתחום התערוכה. רגע לפני שגם אתם מפרסמים את התערוכה שלכם ומזמינים את המציגים להציג אצלכם, דעו כי גם אתם תוכלו לקדם את התערוכה שלכם עם מגוון אקססוריז שישפרו את נראות התערוכה, כמו גם את פונקציונאליות ההצגה של המציגים.

המטרה: כמה שיותר מציגים בתערוכה

כאלו המארגנים את התערוכה, הרי שהמטרה שלכם היא להבטיח כמה שיותר מציגים בכמה שיותר ביתנים. במרבית המקרים, ישנן כמה תערוכות המתחרות זו בזו על אותו הקהל, כאשר כל תערוכה מבוססת על אותו תחום עניין: החל מתערוכות קולינאריות, דרך תערוכות עולם הבנייה הירוקה ועד תערוכות שהבסיס שלהן הינו עולם הרכב. הדרך שלכם למשוך יותר מציגים וכך גם יותר מבקרים, היא עם מפרט מגוון ונאה של אביזרים שונים.

מסך מודעות אלקטרוני: ברוכים הבאים!

כשאתם שולחים לקהל המציגים הפוטנציאלי את סקיצת מבנה התערוכה, אתם שולחים להם שרטוט של מבנה החלל עם חלוקה לביתנים. כך, תוכלו לשקף בפניהם את כל האקססוריז שאתם עתידים לשלב בתערוכה – מה שעתיד לגרות אותם ולגרום להם להירשם כמציגים. הדבר הראשון שתוכלו לשלב הוא מסך מודעות אלקטרוני. חשוב מאד להפוך את התערוכה לכמה שיותר נגישה וידידותית למבקרים, ובעת שאתם מציגים מסך אלקטרוני, אתם אכן יוכלים להבטיח זאת. על מסך זה תוכלו לברך את האורחים בברכת ברוכים הבאים, לפרסם את המציגים השונים בתצוגה מתחלפת ולפרסם את לו”ז התערוכה.

בנוסף, ישנם מסכי פרסום דיגיטלים על סטנד המאפשרים למבקרים ללמוד על השירותים והמוצרים ולבחון את התאמתם אליהם טרם הם ניגשים אל דוכן ההצגה לקבלת מידע נוסף.

קידום תערוכות

קידום התערוכה באינטרנט

יש מגוון ערוצים לשיווק באינטרנט שבעזרתם ניתן לקדם את התערוכה שלכם. במידה ומדובר בתערוכה / כנס אשר מתקיימים על בסיס קבוע (לדוגמא – פעם בשנה) – קידום בגוגל בצורה אורגנית תהיה החלטה נבונה במיוחד שתשתלם לטווח ארוך – שכן האתר יופיע בתוצאות הראשונות של גוגל לאורן זמן כאשר מחפשים תערוכה רלוונטית.

במידה ומדובר בתערוכה מיוחדת / חד פעמית וכו’ – הערוץ היותר נכון יהיה בעזרת פרסום במודל Push – כלומר כזה שאנשים לא מחפשים באופן ספציפי. לדוגמא – שיווק בפייסבוק או בעזרת באנרים ברשת הפרסום של גוגל וערוצים אחרים.

ביתני תערוכה מעוצבים

כל מציג המבקש להציג בתערוכה שלכם, רוצה להבטיח כי הוא יקבל ביתן מכובד ונאה להצגת המוצרים או השירותים שלו. ביתני התערוכה הינם כרטיס הביקור של אותם המציגים, כך שחשוב להבטיח ביתנים מעוצבים ואיכותיים. מובן כי תוכלו לשלב בין הביתנים השונים, כאשר ישנם אלו המתאימים למציגים גדולים יותר ואלו המתאימים למציגים קטנים יותר. כך לדוגמא, ישנם ביתני תצוגה מאלומיניום שמתאימים לחברות הגדולות, בעוד ישנם ביתני לייט בוקס המתאימים למציגים קטנים.

לכל דוכן מתקן תצוגה אטרקטיבי

כמו כן, תוכלו להבטיח לכל מציג גם מתקן תצוגה. ישנה סבירות כי באותה התערוכה יהיו נוכחים בתי עסק המתחרים על אותו קהל לקוחות. על מנת למשוך יותר מבקרים לדוכן, חשוב לגרות אותם גם לפני הגעתם לביתן התצוגה. הדרך לעשות זאת? עם מתקני תצוגה. כמו הביתנים, גם מתקני התצוגה מגיעים בגדלים שונים ויכולים להיות בדמות רול אפ, קיר צילום, מתקנים שולחניים ובאנרים. באופן זה, המציגים השונים יכולים לפרסם את המוצרים שלהם, לברך בברכת ברוכים הבאים את המבקרים וכך ליצור קשר אישי יותר,  או פשוט לפרסם מבצע מסוים שיהפוך את הדוכן לאטרקטיבי יותר.

ביתני פופ אפ כתפאורת הדוכן

בנוסף, תוכלו להגדיל את מכירת שטחי ההצגה הגדולים יותר באמצעות אביזרים שונים ומשדרגים. כך לדוגמא, ביתני פופ אפ שבגודלם מעניקים תפאורה של ממש לדוכנים. ישנם דגמים שונים לביתני הפופ אפ, כאשר הם נהנים מחזות מרשימה. ככל שתנגישו לקהל המציגים אפשרויות נרחבות יותר ומתקדמות יותר, כך עולה הסבירות כי הם יבחרו להציג בתערוכה שאתם מקימים. יחד עם זאת, אביזרים מתקדמים יותר גם יאפשרו לכם ליהנות ממכירה של שטחי הצגה יקרים יותר שיעניקו לכם הכנסה נרחבת יותר.