ביתן לתערוכה בחו”ל – כך תעשו זאת באופן אפקטיבי

ביתן לתערוכה בחו”ל – כך תעשו זאת באופן אפקטיבי

ברוכים הבאים לאחת המשימות המתאגרות בעולם השיווק – יצירת ביתן לתערוכה בחו”ל, שיצליח להעפיל על המתחרים, ושיהיה אטרקטיבי ומזמין. להשתתפות בתערוכה בחו”ל אין תחליף מבחינת הפוטנציאל השיווקי – כשהתהליך מתבצע בצורה מקצועית ויסודית ניתן לקדם את המוצרים או השירותים שלכם בדרך הקצרה והיעילה ביותר.

אם כן, מהיכן מתחילים? והאם השקעה בהקמת ביתן לתערוכה בחו”ל אכן שווה את המאמץ וההשקעה הכספית? רבים מתייעצים עם צוות iCatch ושואלים בדיוק את אותן שאלות, ולמרבה המזל מקבלים את התשובה החזקה לאחר הקמת הביתן בתערוכה: כמות גדולה של לידים בזמן קצר ביותר.

תערוכות הן הזמן המתאים ביותר לקדם את המוצרים או השירותים שלכם מבחינה עסקית, וליצור הזדמנויות שיקדמו עבורכם שיתופי פעולה חדשים. כדי שההשקעה בתערוכה תשתלם עבורכם, צוות iCatch משקיע בקידום מבצעים או רעיונות חדשים שיצרו באזז סביב המותג שלכם הרבה לפני התערוכה בפועל. בתהליך הקמת ביתן לתערוכה בחו”ל, נלקחים בחשבון כל המטרות השיווקיות והביתן נבנה באופן שיאפשר למקסם אותן תוך שימוש בדלפקי מכירות אטרקטיביים, בפרוספקטים ממוקדים עבור קהל היעד שלכם או בגימיקים מדליקים בזמן התערוכה עצמה שיעשו עבורכם את העבודה, בחלל הביתן עצמו.

חוויה אינטרקטיבית שמשלבת את כל החושים

עד היום, רוב החברות העוסקות בעיצוב ותכנון ביתן לתערוכה בחו”ל, התמקדו בנראות הויזואלית של הביתן, על ידי העמדתו בצורה מעניינת ושילוב גרפיקה מרשימה. בשנים האחרונות, חברות רבות וביניהן גם iCatch החלו להבין את הפוטנציאל האדיר של שילוב כל החושים בביתני התצוגה, המאפשרים לקהל הלקוחות לחוות מקרוב את המוצר באמצעות חוויה רגשית חזקה.

מסיבה זו, אנו בוחרים להפעיל חושים שונים בתוך הביתן: חוש הריח- על ידי חלוקת מוצרים ריחניים בחינם, חוש המישוש- על ידי הדגמת המוצר ללקוח באופן מוחשי, חוש הראיה- על ידי שילוב מסכים אינטרקטיביים ועוד ועוד. הביתנים שלנו מאובזרים במתקני תצוגה ובמגוון עזרים חושיים, ההופכים את אקט המכירה לחוויתי ומוחשי יותר, וקושרים את הלקוחות שלכם באופן רגשי למותג.

מעוניינים לקדם את המוצרים/השירותים שלכם בדרך אפקטיבית? נשמח לסייע לכם.