מה אנחנו מחפשים במסך פרסום לעסק ? מהם הסוגים של שילוט אלקטרוני? מגוון רב של מענה בהיבט של פרסום והצגה של תוכן על ידי מסך של תצוגה, אינפורמציה, LCD או פלזמה או לחלופין כל במה חזותית שהינה שונה.
קרא עודבלוג
-
מסגרות לד לחלונות ראווה ולמשרדי תיווך האם זה מה שחשבת ? ככל שהכלכלה בה כולנו חיים הולכת ומתפתחת והופכת גלובאלית וטכנולוגית יותר ויותר, כך הצורך בכלי שיווק יעילים ומתאימים הולך וגדל. כמעט בכל ענף במשק שוררת כיום רמת תחרות גבוהה
קרא עוד -
שיטות שיווק חדשות – מתקני תצוגה, שילוט דיגיטלי עולם השיווק והפרסום הולך ומשתכלל בקצב מסחרר, כאשר מגוון הדרכים בהן עסק פשוט יכול לשווק ולפרסם את עצמו כיום הוא עצום ועשיר יותר מאי פעם בעבר. ספציפית, במהלך שני העשורים האחרונים במהלכם אנו חווים את המהפכה הדיגיטלית במלוא עצמתה, מצטרפות
קרא עוד -
מתקני תצוגה וחשיבותם הרבה לפרסום העסק השימוש במתקני תצוגה למיניהם נפוץ כיום בקרב אינספור עסקים שונים, כמו גם ארגונים מסוגים שונים אשר אינם בהכרח פועלים למטרות רווח (דוגמת מחלקות באקדמיה, עמותות למיניהן ועוד). כפי שניתן להיווכח בכל תערוכה או כנס מקצועי כיום בהם לרוב ניתן למצוא לא מעט דוכנים
קרא עוד -
דלפק מכירה – יתרונות ודגשים לקנייה
אחד האלמנטים החשובים ביותר במכירה ובהצגה הכללית של בית העסק או החברה, הוא הנראות, הן של אנשי המכירות עצמם והן של כל דבר אחר המייצג את אותו ארגון. כאשר מדובר באירועים עסקיים, כנסים מקצועיים ותערוכות למיניהן – כולם מקומות המיועדים בראש ובראשונה להצגת העסק קרא עוד -
סטנד פופ אפ – יחס עלות תועלת השימוש הנרחב בדוכנים וסטנדים מתקפלים למיניהם, המכונים לרוב מוצרי "פופ אפ" (מכיוון שניתן להקימם במהירות, כאילו "צצו" משום מקום...), מעלה את השאלה הרלבנטית עבור מגוון רחב ביותר של אנשים וארגונים מסוגים שונים – אם רכישת דוכן שכזה
קרא עוד -
קיר תצוגה פופ אפ – להעביר מסר שאי אפשר לפספס
התחרות על תשומת ליבם של לקוחות פוטנציאליים הופכת קשה יותר ויותר ככל שעולם השיווק והפרסום מתפתח, במיוחד לאורו של עידן האינטרנט והסלולר אליו נכנסנו במלוא הכוח בעשור האחרון. השגת תשומת ליבם של לקוחות פוטנציאליים שונים, בין אם מדובר בעוברים והשבים קרא עוד -
סטנד פופאפ – במה מדובר ומתי מומלץ לשימוש? אחד המושגים הנזרקים לאוויר לא פעם בעולם הכנסים, התערוכות והתצוגות, הוא המושג "סטנד פופאפ" (או פופ-אפ סטנד). אם השתתפתם או הקמתם דוכן או עמדה בתערוכה/כנס בכל תחום שהוא בשנים האחרונות, סביר להניח שנתקלתם בסטנדטים פופאפ, גם אם לא הייתם מודעים לכך שזהו
קרא עוד -
ביתן לתערוכה בחו"ל - כך תעשו זאת באופן אפקטיבי
ברוכים הבאים לאחת המשימות המתאגרות בעולם השיווק - יצירת ביתן לתערוכה בחו"ל, שיצליח להעפיל על המתחרים, ושיהיה אטרקטיבי ומזמין. להשתתפות בתערוכה בחו"ל אין תחליף מבחינת הפוטנציאל
קרא עוד -
תמונות מוארות למשרד תיווך - להדפיס ולתלות את הפרסום שלכם
בעלי משרד תיווך? יש לנו הצעה מיוחדת עבורכם! ב- iCatch מייצרים תמונות מוארות לפרסום אפקטיבי של דירות להשכרה, מכירה או פרויקטים לבניה לפי דרישה ומידה. תוכלו לבחור את צורת הפרסום המועדפת עליכם: כל דף קרא עוד