מתקני תצוגה וחשיבותם הרבה לפרסום העסק

מתקני תצוגה וחשיבותם הרבה לפרסום העסק

השימוש במתקני תצוגה למיניהם נפוץ כיום בקרב אינספור עסקים שונים, כמו גם ארגונים מסוגים שונים אשר אינם בהכרח פועלים למטרות רווח (דוגמת מחלקות באקדמיה, עמותות למיניהן ועוד). כפי שניתן להיווכח בכל תערוכה או כנס מקצועי כיום בהם לרוב ניתן למצוא לא מעט דוכנים וביתנים שהקימו בלתי עסק וארגונים שונים במטרה להציג ולשווק את עצמם – מתקני התצוגה מהווים את התשתית הבסיסית עבור סוג זה של שיווק ופרסום. בניגוד לדעה הרווחת בקרב בעלי עסקים רבים אשר אינם רואים בהכרח את התמונה המלאה מנקודת מבט שיווקית, למתקני תצוגה קטנים ישנה חשיבות רבה ביותר, לא פחותה מזו של המתקנים הגדולים, המוארים והזוהרים ביותר.

 

סטנד לפליירים, מתקני תצוגה שולחניים ועוד – מתקני תצוגה קטנים

מהם, אם כן, מתקני תצוגה קטנים ומדוע הם חשובים ואפקטיביים כל כך מבחינה שיווקית?

ובכן, הכוונה היא למספר סוגים שונים של מתקנים הממלאים פונקציות שונות, אך המשותף לכולם הוא הגודל הקטן יחסית. בין המתקנים הללו ניתן למצוא סטנד לפליירים, מתקני תצוגה שולחניים (מתקנים קטנים המכילים פליירים וברושורים אותם ניתן למקם על השולחן ובכך לאפשר לעוברים ולשבים לקחת פלייר בעצמם), תצוגות מפרספקס ועוד.

למעשה, כולנו לבטח נתקלנו לא פעם במתקני תצוגה קטנים למיניהם אך לא נתנו את דעתנו לעצם המתקן עצמו, ולעובדה כי הוא מה שאפשר לחומר הכתוב (במרבית המקרים) שלקחנו להיות מוצב שם מלכתחילה.

הסיבה העיקרית לחשיבותם הרבה של מתקני תצוגה קטנים דוגמת סטנד לפליירים וכד’ הוא כי הם משלימים את מתקני התצוגה המוכרים יותר – אלו הגדולים, המוארים והבולטים ביותר לעין. מרבית האנשים יבינו מיד את החשיבות הרבה של מתקן תצוגה גדול דוגמת באנר נפתח או ביתן תצוגה שלם המורכב ממסכי לייט בוקס צבעוניים וכד’. מה שהם לא מבינים הוא כי המתקנים הקטנים, הסטנדים לפליירים ולברושורים ומתקני התצוגה השולחניים למיניהם – אלו המתקנים המשלימים את המתקנים הגדולים בכך שהם מספקים למתעניינים וללקוחות הפוטנציאליים את האפשרות לקחת עימם מידע כתוב, משהו שיישאר איתם גם כשיתקדמו הלאה מהדוכן שלנו וימשיכו לפזר את תשומת ליבם על פני אינספור דוכנים וביתנים נוספים. מתקני התצוגה הקטנים, במקרה זה, הם מה שמאפשר ללקוחות לקחת עימם חומר שיווקי שלנו, להכניסו לכיס ולהיזכר בו מאוחר יותר כאשר יחזרו הביתה או למשרד. אז, מה שיישאר עימם זה הפלאיירים והברושורים, ולא בהכרח המתקנים הגדולים והבולטים לעין מולם הם עברו במהלך היום.

 

לכן, המסקנה מנקודת מבטם של כל אלו המעוניינים לקדם את העסק או הארגון שלהם, היא כי מתקני תצוגה קטנים הכרחיים לא פחות מהגדולים, וכדאי לעשות בהם שימוש נבון. רק כך ניתן יהיה להשלים את מערך השיווק של העסק ולהבטיח כי המתעניינים מקבלים גם חומר כתוב אותו יוכלו לקחת עימם.