מתקני תצוגה לעסקים

חשיבות ההשקעה שיווק דרך מתקני תצוגה
יש חשיבות גבוהה להשקיע בשיווק וקידום מכירות וככלל אם אתם יזמים של עסק חדש או לחילופין בעלים של חברה בתחילת דרכה או וותיקה וידועה.הדרך היעילה ביותר לפרסם את עצמכם ואת מוצריכם כדי לחשוף את קהל היעד הפונציאלי למבצעים והטבות שאתם מציעים היא להופיע בתערוכה או כנס מקצועי רלוונטי תחום בו אתם עובדים. כאן נכנסים מתקני התצוגה לתמונה! שימוש נכון באמצעי התצוגה העברת המסר הנכון ללקוח דרך הצגת המוצר.

 

אופי השימוש וההתאמה של מתקן תצוגה
מתקן תצוגה ברמה גבוהה חייב להתאים באופיו לנקודת ההצגה. אם מדובר בתצוגה בכנס/תערוכה ואו קניון או כל נקודת מכירה אחרת מתקן התצוגה יתאים עצמו לאופי המקום. כמו כן, גודל מתקן התצוגה, מיקומו ועיצובו מחייבים אף הם את החברה המציגה. בתוך כך, המוצר אותו רוצים להציג והעברת המסר לקהל היעד.

 

סוגים שונים של מתקני תצוגה והפופולרים שבינהם:
מתקני תצוגה נפוצים הם: רול-אפ, סטנדים שונים ופופ אפ לכנסים ותערכות. רול אפ הינו מתקן תצוגה נושא פוסטר ומגיע במגוון גדלים וסוגים. לרולאפ יש מגוון סוגים: רול-אפ חשמלי נגלל, רול-אפ תלוי תקרה, רול-אפ שולחני ועוד.
הפופ אפ הינו קיר תצוגה מודולורי בעל יתרונות רבים: קלות תפעול והרכבה, הקמת ביתן בזמן קצר, ניידות וכ’ו. הפופ אפ יכול להגיע במגוון גדלים שמותאמים בעיקר לאופי העסק והמוצר וגודל מתחם התצוגה. חשוב להתייעץ גורם מקצועי שיתאים את מערכת הפופאפ על מנת לפרסם את המוצר באופן המקצועי והיעיל ביותר.