מתקני תצוגה מסורתיים מול מתקני תצוגה עכשוויים, האם קיימת משמעות?

מתקני תצוגה מסורתיים מול מתקני תצוגה עכשוויים, האם קיימת משמעות?

שיווק ופרסום הינם ליבת כל עסק, מקטן ועד גדול. משום ששיווק ופרסום הפכו חלק כה מהותי מעולם העסקים, ידע התחום בשנים האחרונות התפתחויות רבות. חלק מההתפתחויות הללו קשורות גם בביצוע קידום מכירות בצורה אינטנסיבית. קידום מכירות נעשה באופנים רבים, בין היתר בתערוכות וכנסים שבהם מוצבים מתקני תצוגה חדשים ומעוצבים. מטרתם של מתקני תצוגה היא להציג את מהות העסק, פועלו ולמשוך אליו קהל לקוחות פוטנציאליים.

למה דוכני תצוגה?

היתרון הבולט של שימוש באותם דוכני תצוגה בכנסים ובתערוכות טמון במגע הישיר עם קהל היעד. שלא כמו פרסומת בטלוויזיה או ברשת האינטרנט, הצבת דוכן תצוגה באירוע עסקי מאפשרת ליצור קשר עם אוכלוסיית היעד על ידי חלוקת עלונים, פליירים וכרטיסי ביקור ובנוסף מאפשרת גם לענות על שאלות הפונים. זהו ערוץ פרסומי יעיל במיוחד ולא בכדי השימוש בו בעולם העסקים נראה תכוף יותר ויותר.

דוכני תצוגה עכשוויים שעשויים תוך מודעות עיצובית גבוהה ידועים גם כמושכים תשומת לב ומכאן יעילותם הגבוהה. ברגע שמשכו דוכני תצוגה תשומת לב של הקהל מדובר בכדור שלג. התכנסות של כמה אנשים על יד דוכן תצוגה תביא עמה יותר ויותר לקוחות פוטנציאליים, מה שמגדיל את חשיפת העסק ומקדם באופן משמעותי אות פרסומו. שלא כמו דוכני תצוגה מסורתיים שהיו מסורבלים יותר וחדגוניים יותר דוכני תצוגה חדשניים נהנים מעיצובים מרהיבים שמייצרים אווירה של יוקרה וזוהר סביב בית העסק.

מה היתרון?

מדובר בפרסומת לכל דבר שעושה שימוש בכל האמצעים החדישים ביותר לרבות תאורה ומסכים. המתקנים הם פשוטים להעמדה והשימוש בהם הוא נוח ונגיש. בגמר התערוכה או הכנס ניתן לגלגל אותם בקלות רבה אל האריזה ולעשות בהם שימוש חוזר. מדובר במוצר בעלות נמוכה למדי שכל עסק יכול להרשות לעצמו לעשות בו שימוש. העובדה שמדובר במוצר כל כך נוח מבחינה תפעולית ועם זאת משדר יוקרה וזוהר היא זו שעושה את ההבדל בין דוכני תצוגה מסורתיים ועכשוויים.

שימוש נכון וממוקד בדוכני תצוגה מאפשר אם כן להגיע לקהלים חדשים, למקד את הפרסום בהתאם לקהל היעד וכך להגדיל את מצבת המתעניינים בעסק.