סוגי מתקני תצוגה והשימוש בהם

מתקני תצוגה

אם נביט לרגע סביבנו נגלה שהעולם שלנו מוקף במתקני תצוגה. העולם שלנו שהוא עולם של פרסום, שיווק ומכירות עושה שימוש נרחב בכל מני אמצעי קידום מכירות ואחד הבולטים והיעילים שבהם האו מתקני תצוגה. מתקני תצוגה נועדו לייצר עניין, להגביר את מידת החשיפה של העסק, למשוך לקוחות פוטנציאליים ובכך להגדיל את מאגר הלקוחות של העסק. מדובר בכלי יצירתי ויעיל במיוחד שמאפשר לקדם את מכירות העסק ומשום כך יותר ויותר בעלי עסקים עושים בו שימוש.

איפה?

מתקני תצוגה כאמור ניתן לראות בכל מקום ובכל ענף עסקי- בנקים, מסעדות, חנויות בגדים, חברות סלולאריות ועוד חברות ועסקים הבינו את היעילות הרבה של מתקני תצוגה כאמצעי לקידום מכירות. בשוק קיימים כיום סוגים שונים של מתקני תצוגה וכל סוג משרת מטרה מעט שונה. ככלל מטרתם של כל מתקני התצוגה היא לעוד מכירה ולהגדיל את כמות הלקוחות של העסק אך כל עסק עם דלפק מכירה עושה זאת בצורה מעט שונה. בחנויות בגדים למשל יש מתקני תצוגה שמטרתם להציג את קולקציות הבגדים. מתקנים אלה צריכים להיות גם מסודרים וגם נגישים כדי לאפשר ללקוחות למצוא בקלות את הבגדים שהם מחפשים.

ניידים

מתקני תצוגה מבולגנים ולא מאורגנים משרים תחושה של אי סדר, כאוס וחוסר מקצועיות ולא מעודדים את הלקוח להישאר בחנות. סוג אחר של מתקני תצוגה האו מתקנים ניידים. מתקנים מסוג זה בדרך כלל יוצבו בכנסים, תערוכות או אירועים עסקיים במטרה לקדם את העסק. בדוכנים מסוג זה ניתן לחלק לעוברים ולשבים פליירים, עלונים שונים וכרטיסי ביקור או למשוך לקוחות פוטנציאליים לקבל הסבר על החברה ופועלה. סוג כזה של מתקני תצוגה הוא מתקנים ניידים שבתום השימוש בהם ניתן להחזירם בקלות לאריזה ולהשתמש בהם באירוע אחר.

במרכזי הקניות

סוג שלישי של מתקני תצוגה הוא מתקנים שמוצבים במרכזי קניות ובקניונים כדי לקדם את העסק. גם כאן ניתן לחלק עלונים ופליירים או להציע לעוברים ולשבים את המבצעים החמים של העסק. כך או כך מתקני תצוגה על סוגיהם השונים מהווים אמצעי פרסום יעיל במיוחד שמאפשר לבעל העסק להעביר ללקוחות מסרים ממוקדים בצורה ברורה ומדויקת