פופאפ בעיצוב חדשני

בעולם השיווק והפרסום הזמן לא עומד מלכת. בכל רגע נוצרת אפליקציה חדשה, המצאה חדשה או טכנולוגיה מתוחכמת שמאפשרת ליצור את “הדבר הבא” בשיווק ובפרסום. מסיבה זו שיטות הפרסום המסורתיות כמו למשל קידום מכירות אינן נעלמות, אלא מתאימות את עצמן להלכי השוק, קהל היעד והפיתוחים הטכנולוגיים החדשים. קידום מכירות הוכח זה מכבר כאמצעי יעיל במיוחד להגדלת החשיפה של העסק בפני לקוחות חדשים ומשום כך נעשה בו שימוש בכל עולם העסקים.

מי רוצה פופאפ?

חברות הביטוח, בנקים, חברות מזון ועוד בעלי עסקים מבצעים על בסיס קבוע קידום מכירות לעסק שלהם, ובשל ההיצע הטכנולוגי התחום הולך ומתפתח לאחרונה. אחד השינויים הבולטים של השנים האחרונות בתחום של קידום מכירות הוא השימוש במיצגי פופאפ שהפכו למילה האחרונה בתחום של קידום מכירות. מיצג פופאפ הוא למעשה מתקן מעוצב ונייד שנעשה בו שימוש בתצוגות מסחריות, אירועים עסקיים, תערוכות גדולות ובכל מקום שבו יכול בעל עסק לקדם את העסק שלו.

היתרון

היתרון הבולט של אותו מיצג פופאפ טמון ביעילותו הגבוהה ובעלויות הנמוכות שלו. בתערוכות ובכנסים שבהם רכישה או הקמה של ביתן כרוכים בעלויות גבוהות למדי, שימוש באותם מיצגי פופאפ חוסך עלויות באופן משמעותי מבלי לגרוע ביעילות של קידום המכירות. העובדה שכיום מיצגי פופאפ עושים שימוש בתאורה ובאמצעים טכנולוגיים מתוחכמים מאפשרת להם למשוך קהל רב ומכאן יעילותם הרבה. יתרון נוסף כרוך בתפעול המיצגים.

הקמת מיצג פופאפ היא פושטה למדי ובסיום התערוכה ניתן לקפל אותם בקלות רבה אל תוך האריזה ולאחסן אותם עד לתערוכה או הכנס הבאים. אין צורך בחברת הובלות שתשנע את הדוכן או באנשי מקצוע שיקימו אותו- המתקנים הללו נכנסים לכל תא מטען של מכונית ותפעולם הוא פשוט למדי. תודות לעובדה שכיום קיימים בשוק דגמים שונים של מערכות פופאפ יכול כל בית עסק לבנות את המיצג המושלם עבורו. את התאמת הפופאפ לבית העסק עושים על פי המוצר, קהל היעד והמסר שמעוניין בעל העסק להעביר.

מגוון עצום של דגמים וסוגים מאפשר ליצור את הדוכן המושלם שימתג את העסק בצורה הנכונה והיעילה ביותר ובכל יהיה יעיל למדי עבור העסק.