קיר תצוגה פופ אפ  – להעביר מסר שאי אפשר לפספס

קיר תצוגה פופ אפ  – להעביר מסר שאי אפשר לפספס

התחרות על תשומת ליבם של לקוחות פוטנציאליים הופכת קשה יותר ויותר ככל שעולם השיווק והפרסום מתפתח, במיוחד לאורו של עידן האינטרנט והסלולר אליו נכנסנו במלוא הכוח בעשור האחרון. השגת תשומת ליבם של לקוחות פוטנציאליים שונים, בין אם מדובר בעוברים והשבים ברחוב, באורחים של כנס או יריד זה או אחר או בכל סיטואציה אחרת, היא משימה מאתגרת במיוחד כיום. בדיוק מסיבה זו הופך השימוש באמצעי שיווק וויזואליים ופשוטים לנפוץ יותר ויותר. דוגמה מושלמת לכך היא קירות תצוגה מסוגים שונים.

 

קיר תצוגה – מה זה אומר?

המושג  “קיר תצוגה” מתייחס לכמה סוגים שונים של אביזרים המשמשים לייצוג העסק ושיווקו באופנים וויזואליים יעילים. סוג אחד של קירות תצוגה פופ אפ אנחנו מכירים מכנסים ואירועים עסקיים שונים, כמו גם ממתחמי מכירה גדולים למיניהם, בהם מקימות חברות ביתנים ייעודיים על מנת לשווק ולמכור את המוצרים או השירותים שהן מציעות. כאן מדובר בחלק מהביתן עצמו, או ממש בקירות שלמים עליהם מודפסים המסרים השיווקיים השונים, החל מהלוגו של החברה ועד לחלקים שלמים של הקיר הצבועים בצבעים אחידים המסמלים את אותה חברה והמיתוג בו היא משתמשת.

סוג נוסף של קירות תצוגה מוכר לרבים מאיתנו מסגרת מוארת לחלונות ראווה למשרדי תיווך בערים הגדולות. במקרה זה מדובר בקיר מצולם – קיר המכוסה כמעט כולו במסכים קטנים או גדולים על גביהם מוקרנות תמונות או סרטונים שיווקיים של העסק. במקרה של משרד תיווך לרוב מוקרנות מודעות של נכסים שונים על גבי המסכים, אך כמובן שזה יכול להיות כל דבר שבעולם.

באופן דומה קיימים עוד סוגים שונים של קירות תצוגה, אך הרעיון הכללי ברור – קיר תצוגה הוא פשוט קיר שלם או חלקי אשר מוקדש כולו לשיווק ולהעברת המסרים הרצויים על ידי העסק, והוא מגיע במספר פורמטים שונים המאפשרים לכל עסק ליצור קיר תצוגה ייעודי עבורו, כמו גם קיר אותו ניתן לפרק ולהעביר בקלות ובמהירות.

 

מדוע קיר תצוגה?

לאחר שהבנו פחות או יותר מהו קיר תצוגה, נשאלת השאלה – למה להשתמש בקיר פופ אפ שכזה? מה הופך אותו לאמצעי שיווק ופרסום יעיל, פופולארי ונפוץ כל כך?

ובכן, את חלק מהיתרונות של קיר תצוגה כבר הזכרנו לעיל – ניתן להעביר כל מסר שיווקי על גבי קיר שכזה, ניתן לפרק ולהעביר אותו ממקום למקום במהירות ובקלות וכו’. אך היתרון המרכזי והחשוב ביותר של קיר תצוגה הוא כי הוא מושך את תשומת הלב של העוברים והשבים, של הלקוחות הפוטנציאליים השונים, וזה כאמור יתרון שלא יסולא בפז בימינו. כאשר התחרות על תשומת ליבם של כלל האנשים והלקוחות היא גבוהה כל כך, אביזר דומיננטי ובעל נוכחות כמו קיר תצוגה מעניק למשתמשים בו את היתרון לו הם זקוקים על פני שאר העסקים המתחרים בקרבת מקום.