שאלות ותשובות בנושא מתקני תצוגה

שאלות ותשובות בנושא מתקני תצוגה

 מהם מתקני תצוגה?
מתקני תצוגה הם בעצם אמצעי ראשון במעלה ליצור סביבת שיווק ומיתוג למוצר או חברה הפותחת את שעריה בפני לקוחות פוטנציאליים במרחב חיצוני כמו במקרה של תערוכה, יריד גדול, נקודת מכירה בקניונים או במקומות אחרים מחוץ לרחבי העסק.

מתי כדאי לבחור במתקן תצוגה יוקרתי?
הבחירה במתקן יוקרתי היא בחירה טובה תמיד. כמובן שיש להתאים את המוצר לצורך ולכן אם אתם מגייחם ליריד קטן במיוחד בו התנועה נמוכה ומספר האנשים מוגבל כדאי אולי להשקיע בבחירת מתקן תצוגה פשוט יותר. במקרה שאתם משתתפים בתערוכה יוקרתית ביפן ומתמודדים מול חברות גדולות וחזקות אחרות למשל, הרי שמומלץ שתבחרו מתקני תצוגה מובילים ומרשימים ביותר.

האם ניתן לשלב בין מתקן תצוגה לדלפק מכירה?
בוודאי, יצירת סביבת שיווק נכונה מתבצעת כאשר בוחרים מתקני תצוגה המתאימים לדלפקי המכירה במקום. בדקו מראש מהו המרחב העומד לרשותכם וכמה מקום יש לחברה שלכם להציב חומרי פרסום ועוד. לפי הנתונים הללו הזמינו מתקני תצוגה מתאימים.

מה העלות של מתקן תצוגה בתנועה?
עלויות של מתקני תצוגה משתנות בהתאם לעיצוב שלהם, למידות ולפרמטרים נוספים. ניתן לומר שמחירו של מתקן תצוגה כמו באנר נגלל עם תצוגה מתחלפת יעלה כמה אלפי שקלים. שוב, המחירים משתנים וישנם גם מתקנים בעלות של מאות שקלים בלבד ובהתאמה אישית.

האם כדאי להציב יותר ממתקן פרסומי אחד?
לא תמיד כדאי להרבות בפרסומים. דאגו ליישר קו עם יתר העסקים במקום על מנת שלא להיראות מגוכחים. במידה והתבקשתם להגיע עם מתקן תצוגה אחד, כבדו זאת. לעומת זאת, אם יש לכם שטח גדול ולא מנוצל תוכלו למקם בו מתקן לפרסומים מודפים, עמדת מכירה, דלפק ועוד. הכל תלוי בתנאים בשטח כמובן.

מה רמת האפקטיביות של מתקנים אלו?
האפקטיביות היא ללא ספק גדולה מאד. היכולת של פרסומים אלו המיוצגים בעזרת מתקני תצוגה לבטא את הלך הרוח של החברה מאד גבוהה ולכן אפשר רק להרוויח מהפרסום. זו הדרך הטובה ביותר לקרוא אליכם את הלקוחות הפוטנציאליים במקומות גדולים בהם התחרות עיקשת ודורשת הרבה מאד מאמץ.