איך לקדם תערוכות

אין סיבה שפייסבוק לא תתחרה בהצלחה גם במדיה אחרת שמיועדת לאנשי מקצוע שמארגנים תערוכות. אפשר לקדם תערוכות בפייסבוק אם מטרגטים נכון את קהל היעד.

 

תערוכות הן הצורה המקובלת בעולם להציג גם אמנות וגם חידושים וטרדנים בתחומים שונים. כאשר מדברים על תערוכות יש להבדיל בין שני הדברים, ולטרגט נכון את קהל היעד שלכם משום שאין סיבה לא לעורר מודעות לתערוכה זאת ולהזרים קהל. כדי לעשות זאת נכון שימו לב לדגשים הבאים שמחייבים הבנה מקצועית בבניית קהל היעד והמודעות שמיועדות לו.

 

קידום נכון של תערוכות בפייסבוק

  • פייסבוק אוהבת ויז’ואלים – היתרון הגדול ביותר של תערוכות מכל סוג הוא שפייסבוק מאוד אוהבת להראות ויז’ואלים. אם זה מופיע בסרטונים מה טוב. החכמה היא להראות את התמונות הנכונות של כל תערוכה, בין אם מדובר באמן חדש או ותיק ובין אם מדובר בתערוכה מקצועית של יצרני רכב. בחרו נכון את התמונות שהופכות להיות הפנים וסימן ההיכר של התערוכה במודעה מוצלחת שבחרתם לאחר טסטים, ותראו שאנשים נמשכים להקליק על המודעות יותר מאשר על טקסטים בלבד.

 

  • טרגוט נכון – כאן זהו תפקידם של אנשי הקידום שאינם מפסיקים ללמוד מחדש את הקהל שלהם ומנסים גם להרחיב אותו. כל תערוכה מרכזת קהל יעד משלה, ולכן אפשר להשתמש בכלי הקידום והפרסום של פייסבוק למצוא את תחומי העניין של מבקרים פוטנציאליים, יחד עם מיקוד גיאוגרפי. יש בוודאי המון מידע שתוכלו להפיק מהמידע שאנשים מפרסמים על עצמם כדי לפרסם עסקים ואינטרסים שלהם, ולפי זה למצוא את המבקרים שישמחו לבוא לתערוכה שלכם.

 

  • אופן הפרסום חייב לייצור עניין ויראלי – פייסבוק אמנם מגבילה מפרסמים בעריכת תחרויות או משיכת קהל על ידי הבטחות שווא, אבל אין סיבה לוותר על יצירת עניין בעזרת חומרים ויראליים מהתערוכות או מהאירועים סביבן. תערוכות בנושאים אקטואליים שאפשר למצוא בהן עניין הן תערוכות ששווה ליצור סביבן באזז שמדברים עליו ואף מגיע לתקשורת. זה אמנם דורש יצירתיות מסוימת משום שזה משיק לקופירייטינג מבחינת המחשבה המקורית שמוכרת, אבל התוצאה יכולה להניב תוצאות מצוינות אם עושים את זה נכון ומנצלים את העניין הטבעי בתערוכה ונושאיה יחד עם היתרונות של שיווק בפייסבוק.

 

  • יצירת דיאלוג עם הקהל – לא משנה מהו נושא התערוכה, יצירת דיאלוג עם הקהל בנושא התערוכה יכול למשוך אליו עוד מתעניינים ומבקרים. זה יכול להפוך בסופו של דבר גם למוקד עניין ולדף שירכז סביבו קהילה גם אחר כך. מי שמנהל את הדף צריך לענות לקהל שמגיב בדף כך שירצו להמשיך ולעקוב.

 

  • שיתופי פעולה – שיתופי פעולה בין דפים, יחידים הנחשבים למובילי דעת קהל ולקבוצות בנושאי התערוכה יכולים להניב תוצאות לא פחות. גם שיתופי פעולה יכולים להיות תוך כדי קידום התערוכה ומטרותיה בהסכמת מנהלי הקבוצות והדפים האחרים בלבד. אל תעשו את זה לא נכון ואל תתפרצו לדפים של אחרים ללא רשות.

אולי יעניין אותך גם:

עיצוב ובניית ביתנים לכנסים ותערוכות – זה סוד הקסם

איך תקדמו את התערוכה שלכם?

פרסום באמצעות מתקני פופ אפ – אל תדלגו על השלב הזה