ביתנים לתערוכות בחו”ל – אל תפספסו את ההזדמנות

יפה מאוד, החלטתם לנסות לשווק את המוצר שלכם בחו”ל. ערכתם סקר שוק, בדקתם ומצאתם שקהל היעד הפוטנציאלי שלכם אכן נמצא שם, ועכשיו תצטרכו להתחיל להשקיע באמת. יהיה עליכם להרשם לתערוכה, ולחשוב על דרכים מקוריות ויצירתיות בכדי לשווק את עצמכם באופן נכון. האם אתם אמורים לעשות הכל בעצמכם? ממש לא, בייחוד כשהצוות המקצועי של iCatch נמצא בסביבה ויכול לסייע לכם בעבודת השיווק, התכנון והעיצוב.

השתתפות בתערוכות בחו”ל שונה מכל פעילות קידום מכירות בארץ – היא עשויה להיות רווחית ביותר, אך היא עשויה גם להיות כשלון חרוץ, בפרט אם תגלו שכל ההשקעה בטיסות, בנסיעות ובתכנון ירדו לטמיון.  כדי להבטיח לעצמכם שביעות רצון מלאה, מומלץ לעבוד בשיתוף פעולה עם מומחים שיודעים להציג היטב את המוצרים הייחודיים שלכם. צוות iCatch יבצע חקר שוק מעמיק, ילמד היטב על המתחרים שלכם ויפתח עבורכם אסטרטגיה שיווקית שתסב אליכם את מירב תשומת הלב ביריד.

הסוד שלנו – לנצל כל סנטימטר למטרות שלכם

חוץ מהגרפיקה המרשימה, תאורה מתאימה ומסרים שיווקיים חזקים, יש לקחת בחשבון אלמנט שיווקי נוסף שיכול לעשות את ההבדל בין ביתן רגיל לבין ביתן תערוכה ייחודי שיעבוד עבורכם. בחלק מן התערוכות בחו”ל ניתן להעמיד את הביתן בגובה של עד 6 מטרים, וכך לנצל את השטח שברשותכם כדי למצב את עצמכם גבוה (תרתי משמע) מול המתחרים.

צוות iCatch יכול לעצב עבורכם מתקני תצוגה רגילים או לחילופין פופאפים / רולאפים גבוהים ביותר המתנשאים לגובה רב עם לוגו וסלוגן החברה. כך תוכלו לוודא שכל המשתתפים יוכלו לאתר את הביתן שלכם מכל מקום ביריד, ושתצרו רושם ראשוני בלתי נשכח. הניסיון והידע של צוות iCatch מאפשרים לנו להפוך את ההשקעה הכספית שלכם למשתלמת, וללוות אתכם עד לכיבוש היעדים העסקיים שלכם.

צוות iCatch צבר עשרות שנות ניסיון בהפקת ביתנים לתערוכות בחו”ל. אנו גאים ביכולתנו להיות One Stop Shop עם כל מה שצריך לתכנון, עיצוב ושיווק הביתן שלכם.

זקוקים לייעוץ בעיצוב והקמת הביתן שלכם? זה הזמן לפנות אלינו.