מידע טכני וכללי אודות ה-POP UP או פופאפ

מידע טכני וכללי אודות הפופאפ או POPUP

הקדמה:

פופאפ הינו קיר תצוגה מודולרי הפופולארי, הפרקטי, היוקרתי והמרשים ביותר שמשמש כיום בתערוכות וכנסים הן בארץ והן בחו”ל.

כאשר הפופ אפ במצב סגור הוא נכנס למארז קשיח שחור נישא טרולי, שיתרונו הגדול הוא בכך שניתן להכניס אותו גם לרכב פרטי קטן וכאשר פורסים אותו, לאחר דקות ספורות של התקנה ידידותית הוא משמש כתפאורה לביתן מרהיב בכל תערוכה או כנס.

בשילוב הגרפיקה הנכונה, ניתן לקבל ביתן מרהיב ביופיו במחיר זול יותר מכל ביתן בנוי אחר .

פופאפ הינו בעל מראה יוקרתי ביותר בשל הקימורים היפים של הפנלים העוטפים אותו, כל זאת בתנאי  שמשתמשים בחומרי ההדפסה הנכונים, חומרי גלם המתאימים לקפסולציה במכבש חום ובהדפסה איכותית.

הסיבות לכך שפופ אפ הפך פופולארי כל כך הן מגוונות ומוצדקות ובדף זה נזכיר את מרביתן:

סוגי הפופאפ הקיימיםפופאפ ישר, פופאפ קעור, פופאפ קמור ואלה במידות ובשילובים שונים,
ראה בדף הפופאפ המשולב באתר זה.

מידות הפופאפ:

מידות פופאפ בפריסה: החל  מ 110ס”מ רוחב ועד עשרה מטרים ויותר בשילוב של יחידות נוספות.
גובהו הסטנדרטי הינו 230 ס”מ (יש כאלה נמוכים יותר במספר סנטימטרים), וניתן להנמיך אותו לגובה של 160 ס”מ.

יצור:

הפנלים: הפנלים העוטפים את הקונסטרוקציה הן כל התצוגה בעצם, יצור לא מקצועי או הדפסה לא איכותית, פוגם ביוקרתה של התצוגה ובמראה המרשים שלה. קיימות שיטות שונות ליצור הפנלים, באירופה לדוגמא משתמשים גם בפנלים עשויים פיויסי, בארץ חברות המתמחות בתחום ישתמשו בקפסולציה מחומרים הקרויים “סטופ לייט” ו”דיפ קריסטל”. כאשר ה”סטופ לייט הינו חומר גמיש קשיח עם ליבת אלומיניום שלא מאפשר העברת אור ואילו ה”דיפ קריסטל” הינו הציפוי הקדמי של למינציית מט אשר מונעת שריטות והשתקפות. בסוף התהליך מודבקים פסי מגנט בצידי הפנל אשר יתמגנטו לסרגלים בקונסטרוקציה.

מבנה הקונסטרוקציה:

הקונסטרוקציה עליה מונחים הפנלים עשויה מוטות אלומיניום, שכאשר מבקשים לפרוס אותה, בשיטתיות פשוטה וקלה היא נפתחת למימדיה המקסימלים בפריסה וההיפך כאשר רוצים לארוז אותה לאחר תום השימוש. קיימים סוגים שונים של קונסטרוקציות, חלקן לא פרקטיות וישנן גם את המקוריות עליהם משלמים מחירים לא ריאלים ביחס לתחליפים הקיימים בשוק.

התאורה: כל פופ אפ עד מידה של 3 x 4, יגיע עם שתי תאורות הלוגן של 150 וואט.

ארגז הנשיאה / דלפק: ארגז הנשיאה הקשיח הוא זה שמאחסן ושומר על כל מכלול התצוגה גם על הפנלים המודפסים, כאשר בזמן תערוכה יש כאלה הממירים אותו לדלפק בעזרת הדפס הממתג אותו ובתוספת פלטה עליונה דקורטיבית שחורה.

שיטות ההדפסה והדפסות איכותיות: רצוי להדפיס על מכונות הדפסה שנועדו להדפסה ברזולוציה גבוהה, החל מ- 720 dpi לא פחות, לא רצוי להדפיס על מכונות שנועדו להדפסת כרזות חוץ מאחר ורוב רובן של מכונות אלו אינן מדפיסות ברזולוציה גבוהה.

יישומים: תערוכות, כנסים, נקודות מכירה.